Utskällning

Har precis pratat lite med Emma och fått en utskällning för att jag bloggar för lite.
Jag vet ju själv hur jag ville att alla skulle uppdatera sina bloggar flera gånger om dagen när jag var i England, så jag kunde hänga med i livet här hemma.
Så för din skull gör jag en kraftansträngning och ska förs öka uppdatera mer.
Men vad finns det att skriva när ingenting händer?
När jag bara ligger på soffan och är sjuk?
Jaa, jag har legat vaken hela natten och hostat, men då är det mysigt att ha en varm och gosig pojke bredvid sig som inte drar sig för att krama om mig och ge mig en klapp på kinden. Att det sen fortsatte ända fram till kl 12 är en annan sak, inte mig emot.
Nu blir det antagligen Kallefritt här tills på torsdag, och antagligen i helgen också, men där ska jag lägga in mitt veto och kämpa emot datorns onda krafter över honom.
Förmodligen går jag till praktiken imorgon, men de vill inte ha mig där om jag är halvfrisk, så jag får se till att sörpla i mig lite mer av min äckliga medicin så hostan försvinner.
Thats my story for the time being.

En till update kommer så fort jag kommer på nåt att skriva.

Puss!

Kommentarer
Postat av: emma :]

duktig suss! :D

2011-01-18 @ 07:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0