JagVillJagVillJagVill!

Jahapp, nu har jag varit på intervjun, och jag måste säga att jag är ännu mer taggad för det jobbet nu än vad jag var innan!
Det lät så himla kul!
Så nu får ni hålla tummarna för att de anställer mig!

Imorgon är det paaaarty, och grilla och en massa skoj som sig bör såhär mitt i sommaren.
Rätt ska vara rätt.
Eftersom gasen kommer vara avstängd kommer jag antagligen bara ha en kokplatta till mitt förfogande då jag ska laga middag till de som kommer till middagstid, så det blir spännande att se hur det kommer gå.

Niklas har för övrigt kommit hem idag, och han verkar tycka att det är ganska skönt att vara hemma, om jag har förstått honom rätt, och i annat fall är det skönt att ha honom hemma!


KnäppKalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0