Kristi Himmelsfärd So Far

I onsdags tog Emil och Elias studenten, och jag åkte till EMils mottagning för att fira. Och dit åkte jag med en galen busschaufför.
Han körde på nästan varenda möte, hade tunnelseende, glömde att stanna vid varannan station och körde rakt in i en bergvägg!
Jag kom hur som helst fram levande, och det är väl det som är det viktigaste.

















Sådär ja, det var det. Så många bilder från senare av kvällen finns inte, men jag kan säga att så vitt jag vet så hade vi alla roligt!
Dessutom så var min pappa och jobbade på Bedaröbaren, där vi var på kvällen, igår och pratade med de som jobbade där och de hade sagt att det var totalt kaos!
Så uppfattade inte jag det som men fine för mig!

I torsdags vaknade vi upp till ett soligt Andra och åt lite nudlar och bacon innan det var dags för mig att röra mig hemåt. Släkten min kom ju i onsdags kväll!
Väl hemma så var bara mormor där, resten var på skansken, så jag kunde få fräsha till mig i fred.
Dagen spenderade jag sedan med att lpanera inför mottagningen på onsdag, för tro mig, det är mycket som ska göras innan jag är redo för att ta studenten och ha hem folk som ska fira mig!
Igår blev det görna lund med moster Carina Kusinerna Elin och Ida + tom och lilla Arvid. Dessutom hade jag funderat på vad jag skulle köpa till Kalle eftersom jag tycker att han förtjänar en litne belöning för att han jobbar så hårt (+ att han faktiskt har skämt bort mig ganska mycket den senaste veckan) och då tyckte jag att det var en alldeles utmärkt idè att bjuda honom på grönan. Sagt och gjort så följde han med och vi hade en jätterolig och framförallt varm dag allesammans!








Tanken var att vi skulle åka den nya berg och dal banan twister,m en det var nästan en timmes kötid till den så vi gav upp den tanken och åkte en massa annat. Faktiskt så måste jag säga att min ovätnade favorit den här gången var slänggungan eller vad den heter, för de har gjort dubbelsäten i den, så det blev min och Kalles kärlekstunnel eftersom vi inte orkade stå i kön till kärlekstunneln heller.
Min stora favorit genom åren, popexpressen, åkte vi bara en gång och vi blev lite ledsna för när vi åkte, vilken låt tror ni de spelade då?
Big Brotherlåten!
Och gången efter spelade de min nuvarande favoritlåt Mr Saxobeat.
Då blev vi lite purkna, men det ordnade vi upp med lite spel.
Kalle fick spela mycket igår, kasta ner burkar, boxas och massa annat. Och sen spelade vi på kärlekshjulet och då vann han faktiskt åt mig. Han vann en kossa.
Haha.



Idag ska jag åka och köpa skor till studenten och sen ska jag göra alla skyltar till buffèn så jag slipper stå där och säga vad allt innehåller.

PÖSS.

Btw, jag har faktiskt lyckas få synbart med färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0