My Dirty Boy, Can't You See That You Belong Next To Me

Jaa, nu är midsommar över och det är nu jag har lovat mig själv att sätta igång ordentligt med jobbsökandet. Jag har iof redan satt igång och väntar nu spänt på att få svar, men nu är det upp till bevis, om jag kan få jobb så lätt som jag har påstått. Lite smått nervös är jag iaf för att jag ska behöva gå arbetslös i flera år, men det slipper jag ju förhoppningsvis.

Hur som helst, midsommar var lika rolig som den brukar vara. Vi åkte ut i skärgården och hade ett sjuhelsikes midsommarfirande. Extra roligt var det såklart att Kalle följde med i år, och jag tror nog han tyckte att det var ganska roligt att följa med, det verkade som det i alla fall. Bilder kommer upp så fort de läggs upp på facebook, eftersom jag inte har tagit ett enda kort under hela helgen.

Idag har jag varit inne i stan på hemligt ärende, men det slutade med att jag kom hem med ett sånt här:

Undrar vad det jan vara för....

Malin och Daniel gjorde mig sällskap i stan, plus att vi köpte en iphone till Malin, åt lite lunch och sedan satte oss på Kvarnen.
Härlig dag i solen har det varit!
Imorgon ska jag besöka mitt förhoppningsvis framtida jobb och sen ska jag åka till Täby hem till Manda, looking forward to it!
Lite tjejsnack, vin och middag blir en bra avslutning på morgondagen.

Btw så tror jag inte att jag har lagt upp bilderna från kryssningen än, eller har jag det?
Hur som helst, de får komma upp en gång till i så fall.



Like that!
Sådär roligt hade vi på vår kryssning för Carro som fyllde 20! Nu är det en Gotlandsresa som står näst på tur att planera!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0