Snabb Vecka

Snabb uppdate:

Onsdag:
FANTASTISK DAG! Underbar champagnefrukost, okej lunch, sjukt kul att ladda upp innan utspringet, UTSPRINGET! Underbart roligt att åka flak, mindre roligt att åka hem. Härlig mottagning och sen sträcker sig mitt minne inte så mycket längre, men vad jag har hört hade jag kul!

Torsdag:
Uh, ja vart ska man börja? Det blev inte mycket gjort då kan jag säga i allafall.

Fredag:
Blev väckt vid 6 av Kalle som jag ett par timmar senare anslöt mig till. Vi hade picknick på bryggan nere vid sjön och jag har faktsikt fått synbart med färg! Resterande dag spenderades mestadels ute och avslutades med att vi tände grillen och gjorde massa smaskig mat.

Lördag:
Utomhus större delen av dagen då också, plockade ut allt ur huset Kalle byggde förra året och ställde iordning allt nere vid sjön så nu är det redo för fest igen!
Återigen grillade vi.

Söndag:
Efter nattens oväder var vi kanske inte världens piggaste när Jim stormade in till oss strax före 10 och ville ha upp oss. Frukost och lite fotbollsspelande hann vi med och sen tröttnade jag på dem så jag åkte hem. Väl hemma var det nästan bara att vända i dörren för Manda och Emma skulle äta middag på Patrick's och jag ville med! Det slutade med att det blev en hel del tomma glas och vinflaskor och att vårt sällskap på tre utökades.

Måndag:
Väckte med tuppen idag igen. När ska jag få sova?
Hur som helst, åkte in till Globen och köpte studentpresent till Malin och 18årspresent till Bella och sen hämtade jag ut lite nya pills innan jag åkte hem och klippte Jim medans Kalle stod bredvid och skrattade åt hur fult det blev. Men det blev faktiskt inte fult, Jim var nöjd!

Tisdag:
Ja, väckt tidigt idag också, ingen sovmorgon här inte! Om ett par timmar ska jag röra mig mot Högdalen och göra lite sista inköp innan Daniel plockar upp mig och vi ska åka till Malins utspring, för hon tar äntligen studenten! Och jag som var så förälskad i att åka flak ska åka med på hennes!
Sen blir det hem och duscha och iväg på mottagning!



PÖSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0