Ett Jäkla Facebookande

Jag känner att för att vara sjuk så är jag jäkligt aktiv på facebook idag.
Men jag har mina anledningar.
Först skrev jag ett inlägg till alla som ska på min skiva att de måste betala nu, sen skrev jag ett jättelångt inlägg till min projektgrupp om vad de ska göra på mötet idag eftersom jag inte är där. Och sen skrev jag ett till långt inlägg till dem.
Sen, det senaste jag har gjort är att fråga Bibi och Helena om de vill komma på min middag.
Så nu väntar jag bara på svar från alla.
Spännande.
Under tiden ska jag försöka få ner min feber till minst 38.
Eller max kanske man säger i det här fallet.
I don´t know.

Igår hämtade jag ut min studentmössa.
Bild kommer senare!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0