Härligt Tjejsnack!

Efter jobbet mötte jag upp Manda och så gick vi till John Chris och fikade.
Så underbart att få lite Mansa-och-Sussi tid en stund och bara få koppla bort från vardagen ett par timmar.
Även fast vi båda två lever för våra jobb och våra liv i övrigt är väldigt händelselösa så har vi alltid en massa att prata av oss om.
Och det är så skönt att få prata av sig med någon som tänker som en själv.

En väska fick följa med på mig och Manda hem dessutom.
Och nu blir det inte så lång tid tills vi ses igen, nästa gång är inplanerad på måndag då Emma Elvira (Namnsdag) kommer hem från England.

Och för övrigt så satte jag precis på spotify på shuffle och låten som jag nynnat på hela dagen starar.
Det kan man kalla ödet.

Och på torsdag ska jag hem till Malins nya hus och äta middag där.
Ska bli kul att se hur hon bor nu för tiden.
Och på fredag är det atferwork, ser fram emot att se hur de jag jobbar med är med lite alkohol i kroppen!
Haha

Nu är det middag, spaghetti och köttfärssås!

Kommentarer
Postat av: mall<3

men du kommer väll till natha på fredag också? eller :O :(

2011-03-02 @ 09:29:54
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0