Jag Trodde Det Stod En Isbjörn Vid Busshållsplatsen!

Jag vaknade inatt och kom äntligen på vad jag ska varapå skivan!
Jag tänkte att jag var tvungen att komma ihåg det tills morgonen, så jag låg och memorerade det ett tag.
När jag sen vaknade imorse kom jag såklart inte ihåg vad det var jag skulle komma ihåg, bara att jag skulle komma ihåg nåt.
Men sen kom det tillbaka.
Jag ska vara Sickan!
Från Jönssonligan!
Tycker jag är fyndigt och bra.
Så så får dte bli.
Det enda som fattas är en säkerhetsnål och en basker, och sen är jag good to go!

Kalle var inne på sjukhuset idag och var ganska svår att få tag på.
Men det gick tydligen bra för honom där.
Sen säger han att jag inte får komma till honom, även fast han sagt att jag skulle det.
Så då blev jag lite putt.
Så nu är dte upp till honom att ta något initiativ till att ses.
Jag har för fullt upp med mitt eget för att ha tid att försöka passa in någon tid att träffa honom, som jag faktisk gjort idag.
Jaaaaa jag vet att jag blir överdrivet sur.
Sucks for him.

Nu ska jag försöka pilla ut glasen ur ett par gamla solglasögon och sen ska jag skriva färdigt mitt tal till svenskan på fredag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0