Sanctum 3D

Jag har ju glömt att berätta om filmen vi såg i lördags.
Sanctum.
Som jag redan visste så fanns det en del hoppa-till-moments för min del, men annars var det en väldigt bred film, ärven fast de varnade innan för att man kunde få lite klaustrofobiska känslor under filmens gång ochdet var väl också sant.
Vad jag menar är att genren var väldigt bred.
Det var ögonblick av fasa, rädsla, skratt, tårar, hat, medlidande, ja, de flesta känslor man kan klämma in i en film fanns.
Det var ingen film som satt sig djupt, som valentines day som jag gick runt och fantiserade om flera veckor efter jag sett den, eller friday the 13th som har gett mig många sömnlösa nätter, eller Remember me som göra tt jag gråter bara jag tänker på den, eller Forrest Gump som har en speciell plats i mitt hjärta.
Någon sån film är det inte, men den var bra.
Det måste jag säga, man blev inte uttråkad, ohc man kollade inte vart utgången var eller tänkte att nu händer det inget, nu kan jag smyga iväg på toa.
Så ja, den var bra helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0