Skolarbetet Är Nu Officiellt Igång Igen

Det är helt galet skönt att äntligen ha kommit igång med mitt individuella arbete till projektarbetet.
Nu nör jag faktiskt har bestämt mig för vilket ämne jag ska skriva om specifikt och letat reda på bra böcker och informationskällor känns det inte så svårt som tidigare.
Att jag dessutom har gått en kurs med en som jobbar vär en världskänd chokladleverantör förenklar bara mitt arbete ännu mer.

Ja, livet leker helt enkelt.
Jag följde med Kalle till hans thaiboxning igår, och jäklar va duktiga vissa i hans grupp var!
Självklart var han också väldigt duktig för han mötte många som tävlar professionellt och klarade sig riktigt bra!

Men nu könner jag att jag har gjort tillräckligt med skolarbet på min lediga dag.


Jag har förresten glömt att berätta en grej!
Ni vet hur glad och stolt man blir när man får MVG på en riktigt svår uppgift i skolan?
Jag skrev ett referat, på en riktigt svårt och lång text till Kalle för ett bra tag sen, och nu har han fått tillbaka det.
Kan ni gissa vad han fick?
MVG!!
Både på uppgiften och i slutbetyg.
Och även fast dte itne är mitt betyg så går jag runt och känner mig stolt som en tupp!
Det är ju aldrig lätt att skriva ett arbete till en lärare som man inte vet hur han bedömmer, men uppenbarligen är jag riktigt bra på att skriva referat, för jag får ju MVG även fast jag aldrig ens träffat läraren!
HA!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0