Spegeln Har Fått Mycket Kvalitetstid Idag

Ikväll ska vi på bio, jag och Kalle.
Vi ska se Sanctum tror jag den hette.
Det är nån film som Kalle vill se, och jag har sett trailern och den verkar ganska bra.
Verkar vara en sån film där jag kommer hoppa till var och varannan minut fast det egentligen inte är läskigt.
Meeen det blir nog bra.
Sen är det bara att ta sitt pick och pack och åka ut i skogen mitt i natten.
Jag  kan ju bara hoppas att det finns någon nykter och vaken person som kan hämta oss för ska vi gå så kommer jag inte bli glad.
Mitt i natten mitt i mörka skogen.
Inte min favoritscen kanske.
Det löser sig.
Något annat som precis har löst sig är dagens klädval.
Jag har prövat olika kläder i säkert en timme utan att bli helnöjd.
Men nu har jag äntligen bestämt mig.
Blå strumpbyxor, ett långt ljusrosa linne med massa blommor och blad på (jättesommrigt) och ett skärp på det bara för att framhäva mig vackra midja.
Haha.
Nej men förstår ni att jag längtar till varmare tider kanske?
Ja, en början är ju iaf att börja ta på sig kläderna som man har under den varmare tiden av året, så kan man ju hoppas att det gör att våren och sommaren kommer snabbare för det.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0