Taggmode!

Ja, jag åkte till farmor och farfar igår och lånade en av farfars baskerliknande mössor, så nu har jag en completet outfit, och jag är så jäkla taggad för imorgon!
Det är helt sjukt va kul vi ska ha!
Fram tills förra veckan var jag jätteotaggad, men nu, jäklar vad jag ser fram emot det!
Det är ju fortfarande synd och tråkigt att Kalle inte kommer, men det ska inte få göra mig deppig på denna speciella kväll!
Jag får väl trösta mig med att vi bägge tcå kommer kunna gå på Emils skiva, och att jag kommer gå på Kalles när det blir dags för honom.
Fast det senare vet vi ju inte så mycket om, eftersom mycket kan hända på över ett år, men man hoppas ju.

Just nu så har mamma tjejmiddag här hemma, så jag har varit nere och hjälpt henne med förrätten nu, men sen är de om their own.
Svenskatalet är äntligen klart, jag har jobbat på det hela veckan, men har varit så totalt oinspirerad att det bara har kört fast.
Men nu är talet tills imorgon klart, outfiten är klar, förkröksställe bestämt, allt betalat och klart, och det enda som saknas nu är att jag ska ta en dusch och lyckas somna relativt tidigt ikväll.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0