Tömma Huvudet På Tankar

Gud vad jagh ar saknat känslan av att kunna leva på vardagar också!
Att sova hos Kalle på en vardag, fan va underbart!
Jag har saknat känslan av att gå och lägga sig tillsammans och vakna upp tillsammans, samtidigt.
För när vi är med varandra på helgerna så går han upp så fort jag har somnat så han kan spela sina spel, men det går inte då han ska till skolan morgonen efter.
Att jag sen måste gå upp flera timmar tidigare än vad jag behöver om jag sover hemma gör inte så mcyket.
Bara jag får sova till 6 är jag nöjd nu för tiden.
Det är ju sovmorgon för mig!

Åååh, jag känner att även fast dte enda jag ar inplanerat under min lediga vecka är att göra lite skolarbete så kommer dte bli en bra vecka!
Iof så vankas det nog en liten utgång på fredag, eftersom Daniel har fyllt år, men då är ju veckan strast slut i vilket fall som helst.

Jag har köpt pannkakor.
JAG!
Jag som avskyr allt som ens kommer i närheten av pannkakor har faktiskt köpt det.
Jag tror att det är the time of the month. Jag brukar få sug efter lite konstiga saker då.
Dessutom är jag lite konstig.
Färdigköpta pannkakor går ner, motvilligt, men det går.
Hemmagjorda sätter sig som en klump i halsen bara.
Hmm.
Lite konstigt när en kock föredrar halvfabrikat framför hemmagjort,
Haha.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0