Tsunamivarning Från Sydamerika Upp Till Alaska

Minst 1000 döda än så länge efter jordskalvet och tsunamin som slog till i Japan tidigt imorse.
Tusentals människor saknas.
88000 människor är på flykt undan katastrofen.
Kärnkraftverk har stora problem med nedkylning, och ännu en katastrof kan vara påväg om det problemet inte löser sig snart.
Då har vi inte bara jordskalv som fått höghus att vaja och människor att krossas + en tsunami med monstervågor utan ett nytt Tjernobyl också.
Jag tycker verkligen synd om alla de drabbade, och mina tankar är med dem.
Men hur fan ska det här gå?
Senaste tsunamin som var såhär kraftig har lämnat sår som fortfarande inte har läkts.
Utöver alla människor som dog då blev miljoner av med sina hem, och det är inte återställt ännu, 7 år senare.
Nej fy fan säger jag bara.
Moder natur måste vara verkligt upprörd för att göra något sånt här.
Jag är inte så gudfruktig av mig, men ikväll ska jag faktiskt be en bön för alla som på något sätt har drabbats av det här hemska som har hänt.
Och jag föreslår att ni som har minsta uns av tro i er gör detsamma.
För även om vi inte kan göra något för dem härifrån, så finns det kanske en högre makt som kan vaka över dem.
Man vet ju aldrig, men det skadar inte att hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0