Vilken Jävlig Dag!

Usch och fy och blääää!
Det är så jag känner just nu.
Jag börjar bli sjuk.
Ordentligt sjuk.
Jag känner hur febern ligger och smyger bakom knuten, men inte riktigt fått grepp om mig än.
Har 37,4 just nu, och för er normala människor är det ingen big deal, men har man en normaltemp på 36,5 är det faktiskt något av en deal.
Jag har alltså mått dåligt hela dagen, och blivit tilldelad de arbetsuppgifter som jag avskyr!
Enbart för att jag är dålig på att utföra dem men suchs for me.
Spritsa och temperera har jag ägnat många timmar åt idag.
Lyckades klämma i mig en halv semla enbart av artighet för att alla andra åt, eftersom jag inte tycker om semlor.
Pappa har köpt en bit morotskaka åt mig istället för semla tills ikväll, så snäll pappa jag har!

Tyckte så synd om mig själv på hemvägen att jag stannade och köpte en låda vindruvor, och när jag kommer hem upptäcker jag att det fanns två oöppnade lådor hemma redan.
Ja, verkligen bortslösade tio kronor.

Ska försöka släpa mig upp till jobbet imorgone också, men har jag mer feber får jag nog se sanningen i vitögat och sjukanmäla mig sista veckan på praktiken.
Känns ju ganska ovärt.

Varma mackor blir det till middag idag.
Passar mig precis idag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0