Äntligen Över!

Så, nu är projektmiddagen slut och jag har haft en hel natt på mig att smälta det.
Vi kom till skolan vid ett igår för att samlas ochha ett sista möte innan det körde igång.
Rykten gick, från olika restauranger och den huvudansvarige för projektet, om att Melker Andersson skulle bedöma min grupp, och genast blev vi ortoligt nervösa.
Sen när det väl har börjat får vi reda på att han inte lls skulle komma, utan att det var väldigt anonyma ansikten för vår del (SKÖNT!).
Det var som att restaurnagerna som hade sagt att han skulle komma och vår huvudansvarige hade gaddat ihop sig om att lura oss total!

I köket gick det hur som helst otroligt bra, men desserten gick helt åt skogen, men de tyckte att vi hade kommit på en jättebra nödlösning för den och räddat den!
Vi hade fått MVG om vi hade haft chokladen som huvudkomponent i någon rätt och inte en biroll i alla rätter.
Hade vi hetat "En touch av choklad" istället för "Choklad och kakao" hade vi fått MVG.
Lite småsint kan man tycka, men vi jublade ändå så mycket att de andra grupperna till slut började bli sura på oss.
Jäklar va skönt att det här är över nu!

Var bara det jag ville säga, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0