Är Det Verkligen Fredag???

Igår kom Niklas hem från Boden.
Lite blåmärken här och där men annars i gott skick.
Skönt att ha den lille pöjken hemma några dagar!
Kalle kom också hem igår.
Från första träningen med de som är lite proffsigare än honom.
Han var ganska blåslagen, stackaren!
Ja och idag då?
MVG på religionsprovet och gjorde en kanonredovisning på filosofin.
Sen åkte jag inte till stan med Manda och kollade på lite studentklänningar.
Sen satte vi oss på kvarnen och tog varsin enorm cider.
Den tog lång tid att dricka upp!



Och nu då?
Ja, jag sitter hemma på en fredag kväll och har ingenting att göra.
Eller jo, jag skulle kunna följa med Malin och Daniel och alla ut, men jag är så sjukt otaggad så jag blir bara en stämningssänkare och slösar bort pengar.
Annars skulle jag ha kunnat åka hem till Kalle, men han lät så ovälkomnande att jag inte ens la fram förslaget.
Så vad gör jag istället då?
Jo jag ägnar min värdefulla fredagskväll åt projektarbete!
Herregud är jag helt dum i huvudet eller?!
Njaa jag vet itne.
Jag har liksom inte fått några fredagskänslor alls så det känns inte så farligt att slösa bort kvällen.
Dessutom är vi ju lediga på måndag.
Men jag är arg på min projektgrupp och då slutar det med att jag göra llt själv så att mina inkompetenta medarbetare inte förstör för någon mer än sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0