Det Är Okej Att Skratta Åt Sig Själv När Man Är Skrattretande!

Ibland är det helt okej att skratta åt sig själv.
Som t.ex. så känner jag att dte är helt okej att skratta åt mig för alla töntiga reklamsnuttar och annat som jag alltid sitter och dansar med i och nynnar på i flera årtionden känns det som.
Havrefrasreklamen är ju ett typiskt exempel på det:

If you want a healthy life
With energy and exercise
Havre fras is what you need
To get you up and on your feet
You need the whole grain part
To get a strong healthy heart
With havre fras youre on your way
And ready for a great new day!

Hur kan man låta bli att älska den reklamen?!!?
En annan reklam är ju såklart den nya ICA reklamen:

Kom, kom till ICA nu
få kompispris
spara flis
på jätte stora skaror
på ICAs egna varor

LOVE IT!

Nåhgot annat lite lätt skrattretande är hur fängslad jag blir av min ringsignal!
en helt vanlig duttiduttpling men guuuud vad jag älskar den!
Jag blir så glad när jag hör den och kan sitta och lyssna på den om och om igen.
Så ibland när ni ringer och jag inte svara men ringer upp dirket så är det för att jag lyssnade på min ringsignal lite för länge :D
JUST SO YOU KNOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0