Från Otaggad Till Taggad På Nolltid!

Igår var jag så sjukt otaggad på att gå ut och äta, men jag är glad att jag följde med för det blev faktiskt riktigt kul!
Lite för mycket vin och lite för lite mat, men vad gör det?
Jag är lika glad ändå!
Haha...
Idag har jag lämnat mitt individuella arbete till min svenskalärare för att få lite mer respons än att jag inte ska ha versaler i överskriftern.
För det är så mycket kritik jag fått av min handledare.
Ganska värdelöst.
Så nu hoppas jag på att få lite mer kött på benen.
Jag har dessutom bokat om min tandläkartid idag, eftersom vi har provmatlagning på måndag så jag har inte tid att sticka iväg till tandläkaren mitt i. Nu blir det inte förrän i slutet på juni.

Straxt ska jag börja röra mig mot Älvsjö för att möta Malin, och sen ska vi vidare till Sara som ska firas sähär på fredag den 13.
Otrusdagen!
Men så mycket otur har jag inte haft hittills.
Peppar peppar!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0