Inte Okej Att skrämmas så här!

Jag är S, Kalle är K och Emil är "K".
INTE OKEJ ATT GÖRA SÅ HÄR!
Även fast jag kan tänka mig att de satt och skrattade gott där borta i Vika, och det får jag väl bjuda på.


"K" - Hej
S - hej
"K" - Hur mår du ?
S - okej :p
hur var det igår? :)
"K" - Var as packad. Vaknade dock up med några underliga prickar på snoppen :/
S - ojdå, vart har du stoppat den då? :O
hallå?!?!?!
"K" - Ingenstans vad jag kan minnas
dig senast
Funderar dock på att åka och kolla upp dom. Du tror inte att vi skulle kunna kolla oss båda då på samma gång?
S - hallå, vad tror du att du har egentligen?
"K" - Jag vet inte men skulle inte du kunna ringa mig istället? vill inte ta de över facebook
S - hahahahahahahah vad du är rooooooooolig! jag tycker du ska logga ut från kalles facebook nu :)
"K" - AWWWWSOMEEEE! :D
K - rAgge
lägg ner
>:<
Skrämma sussi sådär
"K" - Emil ;)
K - Emil
någon thiel
:D
;P
"K" - gick du på de? ;D
K - Jävla tattare kan vara inne på facebook samtidigt :O
"K" - är du också här kalle?
K - juste
"K" - Men jag skriver ju
K - ollok
n
;D
"K" - är inte här så ofta
;D
aja loggar nu
puss
K - Så pass
Puss

Ungefär halvvägs in i konversationen så ringer jag Kalle och frågar va dhan pratar om, och han fattar ju ingenting, så då är det ju ganska lätt att lista ut resten. Sen börjar Kalle och Emil prata med varandra från samma facebook inloggning. Lite udda sådär, men ett gott skratt kan man väl bjuda på sådär på söndagseftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Jag satt där och protesterade! men ganska kul var det :P

2011-06-13 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0