Kvällstankar

Sitter här, nyduschad med sista skolarbetet för hela gymnasiet färdigt!
Kan det bli bättre?
Ja, jag har ju en Karl banan som sitter och övar upp sina skills på piano just nu också, och jag måste säga att han är lite av en talang!
Dessutom håller pappa på att måla i mitt rum nu, och målet är att hela rummet ska vara färdigt till onsdag då en massa släkt från norrland kommer ner hit och ska bo här tills nationaldagen. Bland annat kommer min lilla prins ner. Eller lilla och lilla, han är ju faktiskt fem år!
Han har tjatat ända sen han kunde prata om att åka ner till Stockholm och nu ska hans dröm bli sann!
Min lilla sötnos!

Imorgon är balen. Dagen som vi all har sett fram emot i flera månader!
Inte lika mycket som studenten kanske, men mycket!
Det ska bli så roligt att se alla uppklädda och fina, både lärare och elever. Dessutom ska vi ju dansa vals och foxtrot och bugg. Det blir en syn för gudarna!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0