Lill-lördag

Ja, då var det onsdag igen.
Lill-lördag och jag sitter här, nyduschad med en bit hallonpaj. Egentligen borde jag vara nere och springa på vår maskin nere i källaren nu, men jag sträckte nånting i låret igår, så det känns bäst att vänta med att springa tills jag kan normalt igen.
Karl banan springer ute på stan varenda kväll utan mig nu när han äntligen fyllt 18 känns det som.
Men det är lugnt, för både imorgon och på söndag ska jag springa ute på stan utan honom.
Men nästa onsdag, då minsann är det första gången som vi någonsin går ut tillsammans, och det ser jag tro det eller ej väldigt mycket fram emot!
Nu behöver jag aldrig mer ha dåligt samvete för att jag går ut och lämnar honom hemma, för nu har han precis samma möjligheter att följa med som jag.
Thats nice!

Imorgon fyller Anna 19 så vi ska ut och fira henne!
Middag på Vapiano ryktas det som och sen får vi väl se vart det går efter det.
På fredag har Sara sin 19årsfest, så då ska jag dit.
Lördagen är oplanerad, men på söndag är det Emma och Mandas skiva, så någon lugn och skön söndagkväll blir det bestämt inte!

Herregud!
På tisdag smäller det!
Känns inte alls bra!
Men jag vill bara ha den dagen överstökad så jag kan lätta mina nerver sen.
Det ska bli så skönt att gå ut på onsdag, för oavsett om det blir lyckat eller inte (på både projektmiddagen och skivan) så ska det bli så jäkla skönt att äntligen få slappna av lite!
Så onsdag ser jag fram emot, och tisdag fasar jag för!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0