Little Miss...

Ja, jag var dubbelbokad ikväll med två mer eller mindre roliga saker.
Men det blev sitta hemma i soffan och tycka synd om mig själv istället.
För tror ni inte att jag lyckas bli sjuk sådär lagom tills skolan börjar ta slut.
Timade in det väldigt bra i nian också.
Låg hemma med halsfluss de två sista veckorna.
Skulle vara typiskt mig att ligga hemma med halsfluss de två sista veckorna av gymnasiet också.
Verkligen.
Nej, men jag ska börja på min morfinmedicin snart och knarka ipren så borde det gå över snabbt, för imorgon ska jag fanimig köpa en studentklänning och accesoarer till balen.
Btw så är balen redan nästa vecka!
Känns som om den borde vara månader härifrån, men icke då.
Nästa fredag.
Jäklar.
Jag är helt förstummad.
På söndag har jag planerat en liten överraskning för min favositkille.
Men jag vågar knappt skriva orden, för varje gång han får reda på något sådant i förväg lyckas han alltid fucka upp allt så det blir förstört.
Håll tummarna för att han kommer hit i tid och är pigg och glad, och skvallra för i helvete inte för honom att jag har planerat något!
LOVA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0