Som Man Bäddar Får Man Ligga

Idag hörni, idag har jag varit produktiv.
Jag har skrivit en joooooobbig analys av Kafkas Förvandlingen, bestämt tapet och färg i mitt rum, beställt tapet och färg, köte studentklänning, köpte en annan söt klänning, köpt axelbandslös bh till balen, köpt nya leggings och ett fint litet skärp.
Det jag har kvar att köpa innan jag inte behöver nåt mer är strumpbyxor ev stay ups till både bal och student, studentskor, hudfärgade trosor att ha under den ganska så genomskinliga studentklänningen....och hårspray.
Sen är jag nöjd för tillfället.
Jag som inte har shoppat på år och dar, känns det som, hade totalt glömt det där ruset man får när man väl gör det.
Tänk alla narkomaner och alkoholister, vad lätt de skulle ha det om de bara ersatte sitt dåliga beroende med något annat som var lite bättre. Att bli en shoppaholic är ju ingen bra idè, men man kan ju bli beroende av att...samla på toapapper eller nåt.
Ja, en liten värdelös sidekick tanke där ja.
Hm, börde nog undvika dem.

Hur som helst,...
Jag brukar ju alltid ha en fortsättning efter mina "hur som helst", men den här gången kom jag inte på något.
Så det får bli stopp här.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0