Break Your Heart

Jag har fått en uppenbarelse!
Alldeles nyss!
Jag har ju faktiskt försökt att inte haka på de som vill att jag ska följa med ut ikväll, för att jag ska ha en lugn helg, så till slut bestämde jag mig för att den enda chans jag har att ta de lugnt och itne falla för frestelsen är att åka bort.
Så jag tar mitt pick och pack till landet.
Till sorunda.
Där ska det käkas middag och drickas öl och pratas och framförallt: det ska tas lugnt!
Min största anledning till att jag ska ta det lugnt, utöver att jag har varit ute och partat varenda helg i tre månader och det sliter på kroppen, är att jag måste ta en liten killpaus!
Jag kan inte umgås mer med killar på det sätt jag gör just nu.
Då tror jag att jag blir galen.
Jag måste ta lite avstånd från det motsatta könet ett tag.
Men nästa vecka är jag fit for fight!

Och nästa vecka är det julbord som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0