Crazy Friday!

Helt galen kväll var det igår!
Vi började på Nobis och drack supergoda drinkar (läs superdyra!). Efter ett tag bestämde vi oss för att dra vidare.
På gayklubb.
Så vi satte oss i taxin och brummade iväg mot nya upplevelser.
Världens härligaste ställe, men min totala musiksmak!
De hade dessutom en förlängd version av Mr Saxobeat, så det får massa plus i kanten för det!
Efter ett antal shots och drinkar och såklart massa dans så tyckte jag och Manda att utbudet för oss var ju inte sås tort om vi inte skulle gå och bli lite smålesbiska bara för kvällen.
Det var vi inte så sugna på.
Så då drog vi därifrån och letade reda på några från skolan.
Vi hamnade på After.
Tabascoshots!
Ingen bra eftersmak där inte!
Efter att ha fått en öl utspilld över mig (kemtvätt Manda!) och sprungit runt och letat efter någon som hade lite parfym att skänka åt en stackare som stinker öl så satte vi oss i taxin mot Skarpnäck.
Väl där så blev det mer dans och drinkar innan vi gick och la oss.
Första gången jag druckit cosmopolitan (absolut inte så fantastisk som jag hade väntat mig!) och första gången jag sovit i vattensäng!
Härlig kväll alltså!

Trots att allt säger emot det så var det inte så smärtfullt att logga in och kolla hur mycket som försvunnit på kontot när jag kom hem idag, så en inte alltför dyr kväll!

Ikväll får vi se vad som händer, jag är inte alltför sugen på en utkväll till nu, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag har inför totalt shoppingförbud förresten! För hela november!
Klart jag klarar det!
Glasklart!

Herregud....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0