Dagen Man Inte Bygger Sitt Rykte På

Idag är dagen då allt gick fel från det att jag gick upp till att jag satte mig på tåget hem.
Jag tycker symd om barnen som fick äta min mat idag för den blev bara skräp.
Helt ur form.
Men nu har jag käkat middag med Malin och kollat förbi en snabbis på ungdomsgruppen.
Sjukt mycket folk som var där!
Så efter att ha fått göra lite roliga saker så kanske jag kan minnas den här dagen som en relativt bra dag i alla fall.
Imorgon slutar jag tidigt, och sen ska jag träffa Manda som har varit bortres en vecka.
Eller hemrest kanske man säger när man åker tillbaka till det ställe man bott på i typ 16 år...
I don't know...
Hur som helst, morgondagens mat blir svår att fucka upp så om jag har en dålig dag imorgon också så bör det inte påverka maten.
Och det är ju positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0