Dirty Dancing

Pulsen går på högvarv och svetten rinner!
Dirty dirty.
Haha, nej något sånt barnförbjudet skrivs det inte om här i min blogg!!
Pulsen går på högvarv och svetten rinner för att jag precis har tränat järnet!
Ojoj, nu blir det hopp in i duschen och sen ska jag krypa ihop i soffan och kolla på Grimm innan jag ska gå och lägga mig, förhoppningsvis tidigt ikväll.
Jag har fått så himla svårt att somna på senaste tiden.
Jag vet inte vad det beror på, för all stress på jobbet är borta och alla problem är lösta, jag har ingen stress och inga problem i mitt privatliv, jag har inget som jag går och grubblar på...det kanske är så att jag för första gången i mitt liv har för lite problem i mitt liv?
Att jag har för lite att grubbla på?
Ja så kanske det skulle kunna vara...
Jag vill ju inte skapa några egna problem, så vi kan väl köra det gamla vanliga racet: ni kommer till mig med era problem och jag löser dem åt er!
Äsch, jag tror inte ni har så mycket problem ni heller, förutom hur ni ska få pengarna att räcka till alla julklappar plus till att kunna leva hela december.
Jag får helt enkelt rota upp något gammalt problem och börja om på grubblandet över det så kanske jag sover bättre.
Svammel svammel.

Var istället glad över att du inte har några problem, idiot.
Ta en sömntablett och sluta klaga!

Herregud vad irriterande jag kan vara!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0