Halv Halvdag

Dagen före röd dag.
Då gå rman halvdag.
Fast eftersom jag redan går så korta dagar är det inte så lätt att gå halvdag.
Men jag gick tidigare iaf!
Jag har hunnit med allt jag skulle på jobbet, haft lite kvalitetstid men William, köpt en supersnygg klänning just for tonight!
Ja jag vet, mitt shoppingförbud höll inte i sig så länge...
Nu ska jag fixa och trixa lite för ikväll och sen ska jag ut och göra Stockholm osäkert.
Så whatch out people!
Det bästa med att jobba i den här branchen är att man får ju jäkligt mycket kontakter, och kontakter ger rabbat och gratisgrejer.
Vilket betyder att det faktiskt inte är så dyrt och det borde vara att gå ut!
Kontakter for the win!

Haha, nej om man kanske skulle ta en dusch iaf!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0