I'm Dreaming Of A White Christmas

snartsåärdethelgsnartsåärdethelgsnartsåärdethelgochjagharnogintesettframemotattdetskablihelg
såhärmycketpåhurlängesomhelstförsnartsåärdethelgsnartsåärdethelgochdåskadetjulpyntasoch
nästaveckadrarjulbaketigångochdåärdetjulhärivårthusjulenärkommenhopptralallala.
Ja.
Snart så är det helg.
Och då börjar min jul på riktigt.
JULJULJULJULJULJUL!
I tisdags bestämde jag och Manda att vi skulle vara lite kultiverade och kulturella och att vi suktade efter lärdom (eller något sånt) så vi gick till naturhistoriska museet.
BIG MISSTAKE.
Massa plastfiskar som hänger i taket och stenar som är inglasade bakom tjocka rep så man inte får gå för nära.
Vad lärde vi oss av det?
Följ instinkten och gå direkt till stammiscafèet istället för att slösa 80 kr på något som bara kan sluta i katastrof.
Vi var där i knappt en timme och sen gav vi upp och statte oss på vårt stammiscafè. Och där satt vi. rörde oss inte ur fläcken på många timmar.
Igår var jag ju på kurs, så som föregående inlägg säger, och precis så som föregående inlägg säger kommer jag inte gå in djupare på va dden handlade omm eftersom det tog mig så himla lång tid att förstå det själv.
Men nu, efter att knappt ha varit hemma sen i måndags så sitter jag här och kan äntligen slappna av.
Ska ner i källaren och springa till lite julmusik, ta ett bubbelbad och göra mig fin och fit for fight för imorgon.
Ja vad händer imorgon?
Det är fredag då, så behöver ni ens fråga?
Fin ska man vara i vilket fall.

Jag och min pöjk.
Kärlek vid första ögonkastet alltså!
Men nu ska han åka utomlands i tre veckor.
TILL MIAMI!
Lite sotis är jag nog.
Vem ska nu lysa upp mina dagar här i vår ickesnöfyllda värld?
På tal om ingenting sådär.

Kan inte snön komma nu?
Det är faktiskt mitten på november och jag känner att julkänslorna skulle få en ordentlig kick off om det kom lite snö!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0