Jag Dog Nästan...Trodde Jag...

Igår tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg om att jag tycker att skåpbilar är lite sådär halvcreepy.
För det är de faktiskt.
Speciellt såna där gamla lite smårostiga som ser ut att falla sönder när som helst.
Creepy.
För jag tänker alltid att det sitter någon mördare eller nåt liknande i dem som ska komma och ta mig!
Ja, där har jag nog sett på lite för många kriminalserier allt!
Men så är det.

Ni vet när en bli börjar krypköra bakom dig, som för att stanna och säga något.
Det tycker jag cokså är lite creepy, för det brukar sällan bli roliga samtal när sådant sker.
Så idag, på väg hem från jobbet, så kommer det en bil bakom mig, krypkörande såklart.
Jag tänker genast att noooooo jag vill inte stanna och prata med någon nu.
Så kommer den in i mitt synfält och jag ser att det är en skåpbil!
Oh no!
Min första tanke var att nu dör jag.
Dramatiskt!
Det visade sig att dte var pappa som kom i sin jobbil och ville plocka upp mig så jag slapp gå hela vägen hem.
Jodu, där har vi en seriemördare va!
Ha!
Vilket skämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0