Uptown

Efter att ha spenderat dagen med Malin, som har nässelfeber(!), så håller jag nu på att fixa iordning mig för kvällen.
Här stannar vi inte hemma minsann!
Frida, Frida, Markus, Max, Hagge m.f. är det som ska ut ikväll.
Vi får se om det blir en lika galen fredag som den förra!
Jag har i alla fall svurit p att inte dricka några shots ikväll, jag ska inte riskera min lycka alltför mycket, jag vill inte bli onödigt uttorkad!
Har vi tur hamnar vi på mitt favoritställe, 360, och annars hamnar vi uppenbarligen någon annanstan.

Niklas och hans tjejer ska också ut ikväll.
De skulle till Slakthuset, men jag avrådde dem starkt.
De har ju inte ett femstjärnigt rykte där precis.
Så vem vet, jag kanske stöter på min bror ikväll.
Det var något jag aldrig trodde skulle inträffa!
Att jag och Niklas kunde stöta på varandra på krogen.
Han är ju ingen klubbmänniska, och jag är ingen pubmänniska så vi hänger ju på rätt olika ställen, men vem vet...
Ska bli spännande att se vad kvällen bjuder på!

Imorgon snoffsar vi till oss och drar till NK, man tillhör ju ändå eliten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0