Uttråkad Av Att Sitta Hemma!

Jag har konstaterat att jag inte har halsfluss (surprize?) för jag har ingen feber idag och halsen är mycket bättre.
Eftersom jag är sjukskriven hela veckan så passar jag ändå på att vila upp mig ordentligt så jag inte får något återfall, för det känns ju lite onödigt.
Trots att det är en planerad utgång imorgon och jag självklart ska med eftersom jag är en av de som drog igång allt, så blir det en relativt lugn kväll för mig.
Så säger jag nu, vi får väl se där och då, men jag ska gå in med inställningen att inte köra all in på alla håll och kanter.
På söndag ska jag på middag hos farmor och farfar, för det är ju trots allt fars dag då.
Glöm inte det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0