Gått In I Väggen

Kaos på jobbet hela veckan!
Nästa vecka tänker jag inte jobba över en minut!
Efter att ha haft öppet i lite dryt en månad så är hela personalen överarbetad och sjuk.
Det känns prima!

I torsdags äkte jag och träffade Emma som äntligen har kommit hem på blixtvisit från skåne, och vi gick såklart till hennes favoritställe: Particks för lite drinkar och snack, Med Pontus och Marcus!
Härligt var det, Nästan två månader sen hon flyttade ner ju, och nästan tre månader sen vi sågs sist.
Igår mötte jag upp Anna och Frida inne i stan och efter mycket om och men hamnade vi på Jensens och käkade middag innan vi gick vidare till Berns för drinkar!
Härligt härligt!
Dubbelt så härligt är det också att Frida har flyttat till Hagsätra, så nu har jag någon att åka hem med även de gånger ingen ska med mig hem och sova.
Idag ska Niklas få sin födelsedagspresent. Vi ska gå hela familjen och se Monte Phytons Spamalot på Oscarsteatern och sen ska vi till Vapiano och käka middag. Efter det tänkte jag nog möta upp Mada och Smaka på de, enlgit henne, fantastiska drinkarna på Nobis.
Men eftersom det är så jäkla dyrt där kan jag tänka mig att vi fortsätter till något annat ställe också. Inte mig mig emot.
The more the merrier!

Imorgon ska jag och Carro äntligen komma iväg på vår shoppingtur som vi pratat om hur länge som helst!
Ja, lönen kom nu i veckan, och den ser jag bara försvinna rakt framför ögonen!
Och jag som skulle spara till en resa i mellandagarn!

Det löser sig.
Det gör det alltid.

Nej, om jag kanske ska ta en timme på mig att välja kvällens kläder nu då, så det är klart!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0