Helgen Av Ingenting Blev Helt Plötslsigt Ganska Händelserik

I fredags var jag och Carro på en liten restaurang här i Örby och åt italienskt, och sen fortsatte vi över till sportbaren för ett par drinkar, och sen lyckades vi ta oss hem och göra fruktsallad.
Vi kom även fram till att vi ska åka utomlands tillsammans, och då lär det bli i mellandagarna.
Så nu håller vi på att leta billiga resor.
En kanonkväll hade vi i alla fall.
Igår åkte jag in till stan med Malin, Daniel och Markus och åt middag och blev kvar där till kl 3. Väldigt rolig kväll, det är så kul att man stöter på så himla många man känner när man är ute på kvällarna!
I like it!

Idag har jag inte gjort mer än att gå upp och lägga mig på soffan. Jag fick inte sova för länge i morse eftersom jag öppnar imorgon och måste åka hemifrån typ kl 6, och då är det ju bra om jag somnar ikväll. Så just nu kämpar jag på för att hålla mig vaken.

Jag hoppas att ni har ahft en bra helg i höstvädret!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0