Noll Koll

Oj vad jag har drömt inatt!
Måste vara att alla drömmar från de två föregåendenätterna då jag inte sov många minuter har samlat ihop sig för att komma i kapp.
Det värsta är ju att det mesta har försvunnit nu, men jag skulle till en vägkrog nånstans och för att komma dit måste jag köra bil, så jag snodde en. Problemet var att jag glömde att man måste styra så jag krockade, kliver ur bilen, rycker på axlarna och börjar gå mot vägkrogen. Väl där möter jag upp några från skolan och sen, vips, så är jag påväg ut från tunnelbanan och möter en kille med världens största...ja det var väl inget jevär men nåt liknande var det. så han började jaga mig, och helt plötsligt så sitter jag på hans axlar. Det stora geväret är borta och han plockar fram världens minipistol och skjuter mig tre gånger!
Sen kommer ambulansen och när de ska titta på skotthålen så är det bara lite uppskrapad hud.
Sen är jag tillbaka i bilen igen och krockar en gång till, börjar gå, kommer fram till vägkrogen, träffar folk från skolan och berättar att det här hände för ett år sen.
Jag fattar ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0