Ut Med Halvnytt Och In Med Nytt!

Nu har jag rensat ur en av mina två garderober och två av tre lådor under sängen, för att få plats med allt nytt jag köpt de senaste veckorna. Trots att jag fyllde en hel säck med kläder så är garderoben fortfarande överfull, och lådorna går itne att stänga.
Lite sorgligt var det att jag slängde kläder jag köpte senast förra året...tänk vad mycket roligt jag hade kunnat göra för de pengarna istället!
Men gjort är gjort.
Nu längtar jag nästan till imorgon (jag vet, helt sjukt att man längtar till måndag morgon?!?!?! Dessutom när man har fått måndagsöppningen på sin lott...) så att jag kan få sätta på mig min nya fina jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0