14 April

Igår var det fredag den 13, men jag kan faktiskt inte minnas att jag hade så mycket otur. Så det känns ju bra.
Mötte upp Manda efter jobbet och åkte till Fridays på AW och där blev vi kvar till stängning. Sen var vi ett gäng som fortsatte till Sollan och även där var i alla fall jag kvar till stängning.
Sen kom vi ut till en vit värld.
Jag öppnade grinden här hemma samtidigt som de släckte gatlyktorna.
Då vet man att man har varit ute länge.
Vi började vid kvart i fyra och kommer hem strax för sex. Det kallar jag lång aw.
Men kul var det!

Resten avhelgen har jag faktiskt bara tänkt slappa här hemma. Vädret tillåter ju inte mycket annat helt ärligt.

Puss.




PS. nänmde jag att vi träffade bb marcel när vi var ute i måndags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0