Ännu En Vecka Har Gått!

Jaha, då var det helg igen.
Veckan segade jag mig igen.
Fikade med Manda i måndags, tatuerade mig i onsdags och käkade hemma hos Malin och i fredags åkte jag, Malin, Tommy, Markus, Emil, Carro och Elias upp till Daniel i Gävle.
Superrolig miniminisemester, bortsett från att vi fastnade i rusningstrafiken på vägen upp.
Förfest i Daniel, Ola och Mickes stora fina lägenhet och sen blev det Heartbreak hotell.
Jag och Carro körde all in på dansgolvet, med sällskap av de andra lite då och då.
Sen försvann alla åt olika håll, men alla återfanns senare på natten hemma i lägenheten.
Efter lite TV-spel och thaibuffè blev det dags att packa in sig i bilarna och rulla hem mot mitt älskade Stockholm!
Idag står träning som prio ett på listan, har bara kört två dagar den här veckan så det blir nog dubblepass idag.
För övrigt tror jag att jag ska försöka skaffa mig lite shoppingsällskap och ta mig in till stan för att köpa skor!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0