Då Var Man Nyopererad

Trodde jag skulle till vårdcentralen på ett litet kort besök på max en timme. Jag var där kl tre. Kom till SÖSakuten Tjugo över fyra, fick träffa läkaren tio i tolv, blev inskriven halv två, blev opererad halv sex, låg på uppvaket till halv nio, blev utskriven halv ett.
Så mycket för ett kort litet besök på vårdcentralen.
Jag orkar verkligen inte berätta om allt som hände, jag är helt jävla slut, men nu är det onda bortopererat så jag mår ju förhållandevis bättre.
Jag har fått duscha och byta underkläder så jag känner mig lite bättre till mods. Snart ska jag tvätta såret en gång till innanjag gör mig fin för att fira Malin som fyllt 20.
Imorgon är det återbesäk som gäller, men imorgon är en annan dag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0