"Det Är Typiskt En Schönbergare!"

Att argumentera sig till fördärvet.

Har precis kommit hem från födelsedagsfika hos farmor och farfar, och jag känner mig som om jag har gått upp flera kilo på de få timmar jag var där.
Tur att jag ska ner och springa om en liten stund.
Jag har börjat pcka till Rhodos också, för nu börjar det dra ihop sig, inte många dagar kvar nu inte!

Men innan dess blir det en till vecka av jobb och slit + att Malin ska firas på fredag också. Hon fyllde ju 20 i onsdags, och sen blev stackarn magsjuk!

Jag måste dessutom fixa en glitter och glamourlook tills den dag jag kommer hem, eftersom jag ska på skiva då.
Kommer känna mig jäkligt glamorös när jag kommer direkt från arlanda!
Men det blir nog kanonkul.
Däremot tror jag inte dagen efter blir fullt lika rolig.
Ska vara fit for fight på jobbet halv nio morgonen efter.
Yay för mig!

Men nu är det söndag eftermiddag och alla söndagskvällsbestyren ska fixas innan det är dags för Big Brother live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0