En Dröm Som Snart Går I Uppfyllelse!


Har ni sett något så vackert som denna skål?
Så fulländad.
Så in i den minsta detalj perfekt.
Så GRYM.
Så självklart att den ska bli min.

Det är bara det att Le creuset inte är världens absolut billigaste.
Det är långt ifrån svindyrt, men med min nuvarande ekonomi, med Rhodosresan, tatueringen, spara till en eventull sommarresa (iaf ett garanterat sommaräventyr) och en lägenhet på det, så funkar det inte att springa och köpa en massa superduperfina grejer till köket.
Så jag smygsparar lite för att någon dag då jag känner mig rikgit nere kunna gå och köpa denna helt suväränt vackra och underbara skål utan att känna att det svider ens litegrann i plånboken!

Just nu är denna skål min dröm.
En dröm som inom en månad ska ha gått i uppfyllelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0