Våga Inte Slösa Min Tid!

Idag är jag riktigt rosenrasande på SL.
Jag brukar faktiskt försvara dem och säga att de gör så gott de kan, men inte idag.
Bussen var sen.
Tåget från Gärdet var sent + att det var en massa pain in the ass snorungar på det, tåget från Gamla stan var sent och bussen från Högdalen var megasen.
Och i detta väder.
Då kopplade jag på min mest snorkiga min jag har och såg så grymt sur ut att den stackars busschauffören var tvungen att titta bårt när han såg mig. Dessutom körde han som en idiot.
MAN SKA GE FAN I ATT SLÖSA MIN TID!
Jag förlorade säkert en timme av mitt liv på att vänta.
En timme är ju ingenting, tänker ni, men idag var en timme världens BIG DEAL!
Jag var rosenrasande när jag väl kom hem och det var tur att ingen var hemma när jag komm så jag hann lugna ner mig lite.
Det hjälpte att avin till min ziperall hade kommit.
Så den ska jag hämta ut imorgon!
Nu ska jag ta mig i kragen och gå ner och springa några kilometer.
Blev ju inget sånt varken igår eller i onsdags, because I'm a busy girl!

Men helst av allt vill jag bara krypa ner under filten i soffan och glo på någon dålig komedi från 2007.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0