The Winner Takes It All

Lovade jag att jag skulle lägga upp bilder från sommaren här?
Hmm, blir inte idag i alla fall för jag har inte tid!
En vecka har gått sen semestern tog slut och jag lever fortfarande.
I fredags var vi ett gäng som firade Manda som har fyllt 20 i veckan och sen drog vi ut och mötte upp Daniel och Markus. Riktigt lyckad kväll blev det helt klart!
Snart ska jag iväg till Sara och piffa till mig med lite bajengrejer för sen är det match på g!
Imorgon åker jag på mitt livs första konferens, och jag är nästan lite taggad för det faktiskt. Det känns så himla vuxet att åka på konferens!

Anyways, nu räcker det med ord för den här gången.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0