12.46, Still Going Strong!

So far so good.
Världens som vi känner den verkar fortfarande finnas kvar, men än är det rätt många timmar kvar av den 21 december så vi får väl se om jorden finns kvar till gryningen!
Har i varje fall fixat vatten och elavtal till lägenheten idag plus betalat hyra och en massa annat, så trots att lönen kom in på kontot idag så är det inte så välfyllt som jag skulle önska.
Men men, vi hade lillejul här hemma igår. Eller lillejul och lillejul, vi var tvungna att öppna alla stora paket eftersom de inte skulle ha fått plats i bilen. Jag fick en kaffebryggare, en blender, en brödrost, en dammsugare, en julljusstake och tolv superfina glas som jag har önskat mig i massor av månader.
Dessa saker kompletterar havet av påsar i vardagsrummet ganska bra. Fast bättre blir det nog när allt är uppackat och på plats i lägenheten. och det dröjer inte länge till nu. faktiskt inte mer än 12 dagar.
SPÄNNANDE!!!!!!

Nu är det dags att packa så jag inte behöver göra det i natt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0