Det Ofattbara

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15943059.ab

Detta är länken till artikeln där de visar bilder på alla de människor som mördades, brutalt slaktades, i fredags i Newton. Att bara läsa och höra vad som har hänt har satt djupa spår i mitt, och många andras hjärtan världen över, men att faktiskt se bilder på de som efter i fredags inte längre lever.
Det får tårarna att svämma över. Det är så ofattbart, så fruktansvärt hur vissa människor agerar. Jag kommer aldrig kunna förstå hur Adam Lanza kunde mörda 27 oskyldiga människor, varav de flesta var barn under 7 år.
Mitt i all julglädje har världen precis blivit en sorgligare plats.

Jag sänder mina tankar till alla drabbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0