I Vår Vackra Vita Vintervärld

Oj så tiden går! 10 december och jag är mitt uppe i julstöket.
Julklappar inhandlas, och likaså små presenter till mig själv och min lägenhet. För snart är det dags att testa vingarna och lämna boet.
Men innan det vankas en hel del annat.
I torsdags var det avtack för Sebastian Bojassen på Gröne Jägaren, vilket resulterade i en seg dag i fredags. I lördags var det julmarknad och sen julbord på Bålsta gästgivaregård och övernattning där. Igår blev det en stadig hotellfrukost och sedan en sväng till Drottningholms julmarknad, som jag verkligen kan rekommendera!
I veckan är det massa julmys på gång, bland annat så är det ju nobelfesten idag, lucia på torsdag, julfest på fredag (+julavslutning på jobbet), julkonsert på lördag ocj julmiddag på söndag.
Så ser min närmaste framtid ut!
 
Eller ja, det beror väl lite på hur mycket kaos det blir när veckans två snöoväder drar in över landet, men jag klarade ju förra veckan relativt smärtfritt, så det är bara att hålla tummarna.
Efter att ha varit sjuk i flera vändor kanske det är dags att ta sig i kragen och köra ett pass?
Jag tror inte mitt samvete klara av att sitta stilla längre!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0