Semestern rullar förbi

Julen har kommit och gått, och jag har kommit hem från de norrländska skogarna igen.
Det är faktiskt väldigt skönt att få komma upp dit och vara där ett par dagar och träffa släkt och familj. Det behövs ett par gånger om året, och speciellt till en sådan familjehögtid som julen!
Men nu är jag hemma igen, och shoppar loss allt vad jag kan på mellandagsrean och förbereder mig så smått för nyårsafton imorgon.
Förresten, nu är det inte många dagar kvar tills jag får tillgång till min lägenhet!
Fyra dagar närmare bestämt!
Eller ja, tre och en halv...typ, eller tre kanske. Äsch jag vet inte, men det är inte långt kvar!
Men nu är det dags för lite mer mellandagsreashopping och fika med Sara!
 
Puss och god jul och god fortsättning på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0