Adrenalinfylld!

Efter en dag av semelbakande har jag nu kört ett pass miniröris med kidsen, och trots att det heter mini så är det inte mindre jobbigt än vanlig friskis (det är friskis och svettis som skapat miniröris). Efter det var jag helt slut i bäde huvud och kropp så jag åkte hem och la mig på soffan och rörde mig inte en millimeter tills middagen. Sen var det dags för dagens andra träningspass.
Sjukt otaggad på det eftersom jag redan var så slut, men jag tog mig igenom det och nu är jag så fullpumpad med adrenalin att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Jag känner verkligen att jag lever, och jag känner att jag mår superbra!
Fan vilken härlig känsla!
Tror dock inte den är lika härlig imorgon då träningsverken kommit ikapp, men imorgon är en annan dag och man ska inte bekymmra sig om morgondagens plågor förrän man väl är där.

Så, in i duschen nu, och sen kommer pappa hem med fika och sen är det BIG BROTHERTIME!

Så sjukt det kommer bli i år!
Nr 1 - en gravid tjej???? Ska hon föda live eller? Stackars unge! Jake eller Ilo...
Nr 2- Hanna Widerstedt. Behöver jag säga mer? Jag hade hört att hon skulle vara med men trodde det var lösa rykten för att locka tittare, typ som att de sa att Hugo och Rosanna skulle vara med förra året. Sprid lite rykten om att d-kändisar kommer så tittar alla! Men nu var det inget rykte.- Jag tappade hakan totalt när jag hon klev in i studion.
VA UNDERBART!
Det kommer verkligen bli bra TV av det!
Att Hanna Widerstedt sen är en allmänt hemsk människa och verkligen lever upp till sitt namn är en annan sak. Ett riktigt vider är vad hon är!
Tror ni mig inte?
Googla på henne.
Sen håller ni med mig.

Nej men nog utlagt om Big Brother.
Duschen var det.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0