Krossat Hjärta!

Jag vill gå på Avicii!
Och jag vill gå på Deadmau5!
Kommer jag göra det?
Hmmmm, biljetten till Avicci kostar ca 2000 originalpris, men det har varit slutsålt i månader så nu är väl priset pressat upp till det dubbla av privata säljar så thats not gonna happen, och Deadmau5 går på ca 1000 - alltså inte helt otänkbart, men vi får väl se.
Ska man gå på konsert ska man ju slå på stort, då är det VIPgolvet som gäller och inte det allmänna där alla småpojkar står och hoppar runt som idioter medans småflickorna inte kan hålla balansen för de har druckit "en hel shot". Nej VIP is the shit!

Anyways, den 3 mars kommer jag fälla en liten tår eller två över att inte jag får vara med i Golben och se på Avicii, men Daniel fyller ju år där i dagarna så det kanske blir den helgen han ska firas, och då kanske det bara blir en enda liten tår.

JAG VILL GÅ PÅ AVICII!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mall

Gillar du Ed Sheeran? :)

Han kommer till Strand den 3e! :D Om du är sugen vill säga ;)

2012-02-21 @ 16:01:57
URL: http://spralls.blogspot.com
Postat av: mall

mitt medd skickades inte tror jag? :S

SÅ:

Gillar du Ed Sheeran? För han kommer till Strand den 3e om du är sugen! :D

2012-02-21 @ 16:02:55
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0